Skip to content
2017. február 28. kedd / sum-blink

A-Z Legjobb játék

739298_5Az ötletet egy podcastből vettem…

Néhány címet csak azért nem tettem be, mert akkor a képzeletbeli enciklopédia olvasók más nagyobb címeket hiányolnának, de nekem nem az a legkedvesebb játékom mégsem, amit itt választottam.

(Az a baj csomó műfajteremtó/ alapjáték címe ugyanolyan kezdőbetűvel van írva.) Sorozatokból, ahol nem jeleztem, az első részre gondolok.

Segítség, ha belefognátok.

A – Assassin’s Creed

B – Black and White

C – Croc

D – Driver

E – Earthworm Jim

F – Far Cry

G – God of War

H – Half Life

I – Ico

J – Jade Empire

K – Kingdom Hearts

L – Legend of Zelda: Wind Waker

M – Metal Gear Solid

N – No One Lives Forever

O – Okami

P – Portal

Q – Quake III

R – Red Dead Redemption

S – Shadow of the Colossus

T – Tomb Raider (1996)

U – Uncharted

V – Viva Pinata 🙂

W – WipeOut

X – XIII

Y – Yoshi’s Island

Z – Zoo Tycoon

Reklámok

Vélemény, hozzászólás?

