Skip to content
2017. január 9. hétfő / sum-blink

Zsivány egyes vélemény

rogueone_onesheeta_1000_309ed8f6Ismét net és gépközelben…

Nagyon vegyesek az érzelmeim. A VII. rész nem tetszett. Régi vonalas fan vagyok, figurákkal, mindennel. A Rogue One olyan tekintetben az lett, amire vártam, hogy valóban egy (zajos, nyers, kissé buta), látványos akciófilm SW köntösben.

SPOILER:

Nagyon tetszett a régi éra, bár az utalások, cameok ugyan kissé izzadtságszagúak, de a fanservice nálam már a trailerekben működött. GIGANTIKUS csillagrombolók, tie fighterek, rohamosztagosok, halálcsillag…

1468609385-star-wars-rogue-one

A Disney végre mutatott be szürke-árnyalt karaktereket is, de ezt nem bontotta ki eléggé, de legalább ezúttal nem olyan fekete-fehér a két oldal. Ám így, hogy nem részletezték nem volt sok értelme ezt meglépni. Még Jen-ről se tudunk meg eleget. És, hogy MINDENKI meghaljon a főszereplők közül, nos az szerintem erős volt.

Nekem hiányoztak az akciók közt a lassabb, moralizálós, beszélgetős, vagy valóban humoros jelenetk, amik miatt érdemes 100-adszorra is megnézni a régi trilógiát.

Vader jeleneteit szerettem, de a sokak által katartikusnak tartott befejezés szerintem is karakteridegen. A Sithek bosszúja óta eltelt annyi idő sztoriban, hogy Vader inkább egy higgadt, méltóságteljes gonosz legyen, mint egy idegroncs kaszabológép.

Rogue-One-Star-Wars-43.jpg

Én szeretem a színvonalas magyar szinkront. De itt kifejezetten rossz: a robot nem robothangon beszél, Vader, 3PO és a mű-Tarkin/ Leia számomra klasszikus szinkronjai sajnos (kivéve Kovács Nórát) már elhunytak.

http://iszdb.hu/?szinkron=1340

A CGI karakterek engem NAGYON zavartak. Ha Mon Mothmát eljátszotta más színész, Tarkint is el tudta volna, aki a Sithek végén volt. Azt hittem ez a hír kacsa, de ha már alkalmazták, nem kellett volna ennyit, ennyire premier plánban – amellett, hogy baromira látszik, tiszteletlenség is az elhunyt, idős színészekkel szemben – bár gondolom Carrie Fisher élvezte a dolgot.

rogue-one-at-act

Apróság, de ha a főcímet kinyírták, mert ez spin-off, akkor a zárózenét/ végefőcímet miért nem? És miért kellett minden helyszínt X-aktásan kiírni a sarokba? Idegen a Star Wars-tól. A zenével nem voltak olyan bátrak, mint a Rebelsben – még ott is többet hallani a főtémákat.

jedha-main-image_4e3dd512

Nagyon zavaró számomra is, hogy sok jelenet a trailerekből nem került bele a filmbe. KB. pont, amiket nagyon vártam…

Humortalan, lapos karakterekkel teli eye candy, ami sokkal inkább hasonlít egy videojátékra, mint egy lélekkel teli SW filmre.

Vélemény, hozzászólás?

