Skip to content
2015. október 16. péntek / sum-blink

PS3 – öröm a háznál

És még csak nem is nem vendég (by Süsü).

Igazából csak arról van szó, hogy 2009-2010 óta igencsak hiányoltam egy PS3-at, ám prioritásban sosem szerepelt első helyen a vétel. De így, hogy már a PS4-et is kezdik leárazni, Sony fanként eljutottam arra a pontra, hogy – életemben másodszor – használt, retro gépet vegyek. (A bolti 60-at ugyan ki nem adnám egy kifutó konzolért.)

ps3superslim-640x481

HDTV-m nincs, de monitorom van, így arra cuppantottam rá, a hanggal elmókoltam egy ideig, aztán egy PS kábelnek (és Sakman-nek) hála már az is van…

Úgyhogy egy apró, 12 gigás super slim radiátor csücsül a polcon, demókkal, GT5 Prologue-al és kölcsön Red Dead-del. 30 pénz volt. Nem mondom, hogy agyon lesz nyüstölve, de lepucoltam és szépen működik – azért biztosan meghajtom néha a közeljövőben pár óra játék erejéig.

Felelevenítettem a halállistám is – hát van vagy 30 cím így az Élet nevű móka mellett… Majd.

Vélemény, hozzászólás?

