Skip to content
2013. április 11. csütörtök / sum-blink

Bender beszól

bender-for-website

Beszólt már Homér, beszólt már Cartman, következzék az intergalaktikus laza arc, a Futurama legkirályabb és legbunkóbb robot egyénisége, Bender:

“Az összes barátom közül Te vagy az egyetlen!

Miért nem issza magát boldogra, mint minden normális lény?

Bender Te bolond, teljesen józan vagy! (Fry)

Ki tervezte az ember dizájnját?

Te ordas konzervnyitó, megölted apámat és most én kellek?

Ha valaki, hát én otthon vagyok az önzés tudományában.

Már elígérkeztem egy lopásra!

Késlekedésem oka, hogy a szendvics okozta örömöknek hódoltam.

A test a ribancoknak és a dagadtaknak való…

Viszlát koporsótöltelékek!

Macskameghajtású?

Fagyossá kezd válni  a levegő, reméljük egy robotból sem lesz ámokfutó.”

Vélemény, hozzászólás?

