Skip to content
2012. július 10. kedd / sum-blink

Gamecube – kocka lettem!

Ami persze nem újdonság, de már geometriailag is kezdek hasonlítani az egyik fő érdeklődési körömet definiáló titulusra.

Magyarul: CSENCSELTEM EGY GAMECUBE-ot. A kocka mérete meglepően kicsi volt (bár már egyszer játszottam vele, de nem hagyott mély nyomot, lévén James Bond FPS volt a tesztalany), mikor kinyitottam a dobozt. A Joy (köszi a kölcsönzést SakmaN) tök kényelmes. Szép állapotú, halk gép, mellesleg az első Nintendo konzolom – csak jókat mondhatok róla, így az ismerkedési fázis után.

Kaptam hozzá ajándék játékokat (jé, azok is negyed CD méretűek) a kedves üzletfelemtől, az egyik ironikus módon a James Bond Nightfire, a másik, a PS2-re engem régóta érdeklő BMXXX (félmeztelen nénik cangával)…DE! Mint minden konzolon, itt is az exkluzív címeket igyekszem majd levadászni és ami kihagyhatatlan, musthave, muszáj, rettenetesen érdekel az a ROGUE SQUADRON II-III. A II-t kölcsön kaptam Sak bától, nem sokat pihent a polcon… Tudnotok kell, hogy ez a két játék a Star Wars fanok mekkája – olyan eszméletlen grafikával rendelkezik ez a két program, mintha a filmet néznéd (korát, 8, de akár 10 évvel meghazudtolva). Technikailag majdnem azt is nézed: ugyanis a fejlesztésnél, a Lucasfilm ’97-es felújított változatának digitális űrhajóival kajferkodhattak a grafikusok, így a fények, robbanások, a modellek totálisan visszaadják a filmben látottakat, az utolsó karcokig az X-wingek oldalán.

Úgyhogy reszkessen, aki él, mert a szerencse ismét rám kacsintott, egy bivaly jó RETRO konzol személyében – és a tesztek is jönnek ám. Apró popó: a Sárgakazi.hu már Facebook oldalt is kapott, a Youtube csatorna mellett!

Reklámok

Vélemény, hozzászólás?

