Skip to content
2012. június 5. kedd / sum-blink

Az én E3-am

Nem is akarom – és nem is tudnám persze – a naaaagy, egymástól hírlopkodós hazai és külföldi játékoldalakat túllicitálni, de amit nekem jelent az E3, amilyen játékokat én várok – bár néhányat már bemutattam – azt videók formájában kigyűjtögettem nektek.

Mivel igen forrók a jelenlegi napok (ha meteorológiailag nem is, de híreket tekintve mindenképp) frissülés várható…

Sajnos konzolnak még híjján vagyok, de ezt a kalandot nem szeretném kihagyni:

Ha jól tudom Mickey ezúttal PC-re is ellátogat – kooperatív mód barátnővel borítékolható.

Az új Sherlock Holmes játék sem kerüli el a figyelmemet – ha már a tömegnek kopasz, görög isteneket kibelező, kidobófiúk kellenek:

Ez az anime jellegű Van Helsing kaland egész jónak tűnik – mit nekem grafika:

Bár videó alapján zavaros, nagyon várom ezt a Portal készítőitől származó progit:

Végezetül a show legnagyobb ökörsége:

Star Wars 1313 majd még jön, Tomb Raider egyre kiábrándítóbb, Carmageddon remake gusztustalan… más így nagy hirtelen nem fogott meg, a Wii U érdekesnek hangzik.

Reklámok

Vélemény, hozzászólás?

