Skip to content
2012. február 28. kedd / sum-blink

Ezt tolom: Assassin’s Creed

Kissé távolabb vágytam, játékokat tekintve a történelmi idővonalon, mégpedig visszafele, mikor még nem 9 milliméteres lőfegyverekkel intézték a konfliktusaikat a drága polgárok, hanem régi puskákkal, karddal, rejtett pengékkel és egyéb mókás tárgyakkal. Így gondoltam belevetem magam egy sorozatba, melynek csak egy, PSP-s epizódját játszottam teljesen végig (Bloodlines), ezért ismét nekiveselkedtem az Assassin’s Creed nagygépes kvadrológiának.

Na ez csak a terv lett volna, mert az első rész úgy felénél járva (majd írok róla) rájöttem, hogy borzasztó unalmas és repetitív – a csodás látvány és hangulat ellenére. Az engem leginkább érdeklő második rész védelmét pedig oly csodásan megoldotta az Ubi Soft, hogy sokaknak, így nekem is, az eredeti program sem indul el (á la Just Cause 2.), hogy puszi a hasukra.

Így most kissé elveszve a történetben – az igencsak látványos Brotherhood-ba vetettem bele magam és bár Ezio így kicsit ismeretlen figurának hat, azért nagyon tetszik a játék: terveim szerint a sort a Revelations követi – ha a tervező is úgy akarja… Szóval ezt tolom.

Vélemény, hozzászólás?

