Skip to content
2011. november 17. csütörtök / sum-blink

Homér beszól

Azt hiszem sokan kedvelik Homer Simpson szokatlan életfilozófiáját és hatalmas szövegét – melyet a nagyszerű Székhelyi József szinkronja tesz tökéletesebbé. Íme pár örökzöld:

– Marge, hozd a vészhelyzet sonkámat!

– Az apaságba belefájdul a fejem.

– A közönségnek akció kell – meg olyan kis pohártartós székek – de főleg AKCIÓ!

– Többé nem ittam.

– Lisa, nem tudom mit csinálsz, de hagyd abba, így nem tudok nyugodtan aggódni.

– “Edd meg a pudingot, edd meg a pudingot, edd meg a pudingot…” Jól van agy, de utána melózol.

Onnan jött az ötlet, hogy benyúltam a hűtőbe és hideg volt.

– Csak tudnám miért hagy el mindenki, akit verek.

– Virágok… A növények festett kurvái!

– Meg van az átmeneti megoldás. Sör.

– Sikítok!

– Siessünk! A kicsire már nincs idő!

– Csak két féle ember visel hawaii-i inget: a buzik és a behemót lumpoló állatok. És nekem Bart nem tűnik behemót lumpoló állatnak.

– Marge, Te mindig mást pártját fogod: Flanders, adóhivatal, most meg az Isten.

– A TV oly sokat ad és oly keveset kér.

– Az orvos procedúrát mondott, nem műtétet. Procedúrát!

– Hülye költői igazságszolgáltatás!

– Hülye gravitációóóó!

– Marge, én a szerelemtől vagyok ittas. Meg a sörtől.

– Srácok-srácok! Ha apucit kérditek, szerintem mind a ketten gyilkosok vagytok.

Reklámok

Vélemény, hozzászólás?

